24 aug - 08

Heejheej! Idag har jag gjort ganska mycket. Först kom min morbror o åt lunch hos oss. Efter det gick jag o syrran ut med Nilufer. Vi gick runt i centrum lite och så. Jag skulle leta efter en tunika som jag ska ha på mig imorn. Skolan börjar. Jag hitta en tunika på Gina Tricot, så jag handla den. Den var jättefin hah. Efter det så gick vi hem till Nilufer. Vi kolla på en film som heter "Bless the child". Den var bra, men shiiit jag vill aldrig mer se den!!! När vi hade kollat klart på filmen snakkade vi o så. Sen gick jag och syrran hem efter ett tag. Påvägen hem så mötte jag Rejwan... Men aja hare bra!

Idag fyller världens bästa skådespelare 27 år - Chad Michael Murray!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0