Första skoldagen!

Heeejheej. Jag vaknade precis, jag låg o sov för jag har migrän. Idag började iallafall skolan igen, jag mötte Natalie typ tio i 8 så gick vi tillsammans, vi började kl. 8. I klassen delade lärarna bara ut papper o så prata vi. Har fått en ny mentor också - Helena. Vi slutade runt tjugo över 11. Då gick jag hem o kolla på Våra bästa åren sen sov jag. Hade så ont i huvudet o har det fortfarande. Men nu ska jag iallafall dra ner persiennerna, dra för gardinerna o täcket över huvudet o sova igen. Klarar inte av när det är ljust o jag har ont i huvudet, det måste vara helt mörkt i rummet haha. Aja hare bra!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas migränen snart går över.

När slutar du på fredag?

2008-08-25 @ 16:55:40
Postat av: Jessica

det är lite bätte nu. :)

jag slutar 20 över 2 på fredag. kram

2008-08-25 @ 20:08:16
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>
Postat av: Nilufer

hehe <3

Postat av: Kristina

Vad bra, då kan Ni kanske komma hit ganska tidigt.

2008-08-26 @ 20:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0