skolstart

Hejsan! jag vet att jag inte brukar blogga så mycket jag har inte orkat men idag så skriver jag lite. Idag började jag skolan igen, jobbigt att gå upp på morgonen men det var ganska okej när man kom dit, slutade klockan tolv. Mitt schema är jätte bra är typ ledig varje fredag:) Så imorgon kan jag sova länge på morgonen igen. Jag kom hem från skolan och kollade på tv ett tag med syrran sen somnade jag och vaknade för ett tag sen. Snart kommer brorsan och hans tjej dom ska storhandla på willys och jag ska nog med dom sen ska vi tillbaka hit för dom ska äta middag här.
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej! Vill du tjäna pengar utan att behöva anstränga dig? Isåfall tycker jag att du ska kika in här:

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=1198

Jag har redan tjänat 600 kr och det fungerar verkligen!

2008-08-21 @ 17:10:25
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0