10 Juni - 08

Hejsan! Just nu sitter jag tittar på Sverige Vs. Grekland matchen, den börjar strax. Hoppas Sverige vinner!!! Matchen igår Italien och Holland matchen slutade med 0-3 och Spanien och Ryssland matchen idag slutade med 4-1. Idag var jag i skolan vi åkte till skansen haha. Det var jätte gulliga björnungar där. När jag kom hem sov jag lite för att jag hade jätte ont i huvudet. Men efter gick jag till centrum med syrran och Nilufer. Jag hitta en jättefin kofta på H&M som jag ska handla imorn. Tänkte ha det till mina skolavslutningskläder som jag handlat. En klänning ( turkos ) och ett par svarta ballerina. Men nu ska jag kolla på matchen! HEJAHEJA SVERIGE! Ni är världsbäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0