13 Juni - 08

Just nu sitter jag och tittar på Italien Vs. Rumänien matchen. Det är halvleks "paus" så jag tänkte skriva. Det står iallafall 0-0. Igår hade jag skolavslutning efter det åkte jag till Älvsjö och träffa Sandra. När jag kom hem tittade jag på Tyskland Vs. Kroatien. Matchen slutade med 1-2 , Kroatien vann alltså. :(  Bastian Schweinsteiger i det tyska laget fick ett rött kort och tyska målvakten Jens Lehmann fick gult kort. Fattar inte varför precis men matchen mellan Polen och Österrike som var senare på kvällen slutade 1-1. Men idag var jag i skolan igen för att bara hämta betygen, jag är faktiskt nöjd! Efter det har jag bara varit ute. Ikväll kl. 20.45 är det match Frankrike Vs. Holland. Hoppas Frankrike vinner! Men aja nu ska jag fortsätta kolla på matchen mellan Italien och Rumänien. Heja Italien!! ;D / Jessiiiica '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0