25 maj - 08

Nu sitter jag här på loftgången med storesyrran Jenni o äter piggelin glass. Vi sitter och snackar, trevligtrevligt haha! :) Vi kom nyss hem ifrån Ica Kvantum vi var och handla magnum glassar. Jätte gooootttt.. Idag åkte jag, jenni, mamma o pappa också till City gross och handla tårta eftersom att det är mors dag. Jag och syrran gav mamma en bok och på den står det "Världens bästa mamma". Iallafall får se vad som händer senare idag, inget bestämt precis. Men jag har ju so- prov på fredag om kristendomen, den katolska o ortodoxa kyrkan så ska väl plugga på det. Senare går väl jag och syrran nog en kvällspromenad som vi brukar. Igår var det en rolig dag. Våra grannar som bor framför oss brukar alltid stirra på oss när dom är ute på sin balkong och jag o min syrra har aldrig sett dom ute förutom på sin balkong. Sen när jag och syrran gick promenad igår så var vi på väg hem och eftersom dom bor framför oss gick vi förbi deras hus. Jag ba te syrran jag vågar inte kolla på deras dörr man vet aldrig om dom står o kollar i nyckelhålet elr nåt hahaahah. Sen går vi vidare jag ba nu är dom säkert bakom oss. Syrran Jenni kollar bak och då går dom ut. Första gången vi ser dom utanför deras hus! Sen gick jag o syrran hem en stund sen gick vi upp till centrum och då ser vi dom igen. / Jessiica '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0