26 maj - 08

Idag var det skola igen... skönt att det är bara ungefär 13 skoldagar kvar till sommarlov! Längtar, den 23 Juni kommer min storebror Patrik hem igen, han har varit i Australien sen juli förra året och pluggat och det ska bli skit kul att träffa honom igen. Saknar honom jätte mycket! Det kommer nog inte bli så mycket blogg skrivande den här veckan, jag har so- prov den här veckan, matte och no nästa vecka. Måste plugga och den här veckan sätts alla betyg också. Allt är så stressigt i skolan just nu. Idag fick jag reda på mitt HK (hemkunskap) betyg och mitt bild betyg, fick MVG i bild. niiiice faktiskt. På engelska lektionen hade jag muntligt förhör, det gick jätte bra! Och imorgon är det friluftsdag på Vårberg IP, ska göra mitt bästa som alltid eftersom det går på gympa betyget. Skriver när jag har tid. Ciiaaaao ! / Jessiiica '


Kommentarer
Postat av: nulleew

jag fick okcså MVG i bild hehehehehehhe e

2008-06-02 @ 16:47:24
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0