27 maj - 08

Idag var det fridrottsdag, det var kul! När vi hade rast efter att vi ätit låg jag, Natti, Sara och Ramn och solade. Juste när min klass 8a körde brännboll, delades vi upp i våra hk- grupper och mitt lag förlorade med 27- 52, vi blev utklassade! Dragkampen mot 8b förlorade jag och klassen också på, men vi var mycket färre personer än dom. När jag kom hem tog jag det lungt och kollade på vakna med the voice (repris), när Ola var gäst imorse efter gick jag och syrran Jenni till H&M, hon skulle handla ett linne. Jag handlade en jättefin klänning som jag ska ha på skolavslutningen. Efter gick vi till expert vi skulle handla en sladd. Nu ska jag ut i det fina vädret, hejdå hare bra! <3 Jag älskar svenska landslaget, vi vann igår! 1-0 mot Slovenien!!! Alla bra spelare spelade inte, den enda som var bra och spelade var Elmander. Vi kanske inte vinner men jag tror vi kommer att gå långt i år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0