3 maj - 08

Hejsan!
Nu sitter jag här på min balkong och skriver. Idag har jag gjort ganska mycket. Dagen började med att vid 1- tiden kom Nilufer hem till mig. Hon, jag och syrran snackade och så. Sedan gick jag och Nilufer ut. Vi gick först hem till Nilufers kusin för hon skulle låna deras digitalkamera som hon ska ha med sig till Gotland. Vi var där ett tag sen gick vi till centrum. Vi gick runt med Nilufers kusin och kollade lite. Efter det gick vi hem till Nilufer där gjorde vi inte så mycket. Ajuste Nilufer gjorde en blogg, typ nullelitaa.blogg.se, fast hon raderade den direkt efter att hon skrivit ett inlägg "/. Iallafall nu kom jag nyss hem ifrån Nilufer. Jag snackade också lite med min kusin idag, Bonny. Men nu ska jag kolla på Körslaget med min syster. GRATTIS I FÖRSKOTT, storasyster! / Jessica

Kommentarer
Postat av: Anonym

i am the besst hehehe
lovee u jessicaa heheh
jag e berömmmd faan
:P

2008-05-16 @ 22:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0