4 maj - 08

Nu sitter jag och kollar på Andra avenyn. Idag har jag varit i mormors hus i Torshälla som ligger i Eskilstuna. Det tog typ en timme med bilen dit ifrån Stockholm, åkte med pappa, brorsan och syrran. Min mamma var redan i mormors hus. I alla fall när vi varit där ett tag tog jag och syrran en promenad ner till en bro i Torshälla, det är jätte fint där. Vi satt där en stund och solade sen gick vi tillbaka till mormors hus. Då åt vi tårta min syster fyller ju år idag! 17 år! På vägen hem var det bilkö, skit jobbigt men den varade inte så länge som tur var. Menmen nu ska fortsätta att titta på Andra avenyn sen ska jag fortsätta att packa till Gotland, ska bli så kul. Så det kommer nog inte att bli något blogg skrivande tills på fredag när jag kommer hem igen, tror inte syrran hinner skriva. / Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0