Har inte hunnit!

Det har inte blivit så mycket blogg skrivande på senaste tiden för att förra veckan var jag på skolresa i Gotland, hade skitttt kul! Vill tillbaka igen :) Vi cyklade 9 km till platsen Tors Gård där vi skulle bo. Vi gjorde massor med skoj på Gotland. Jag gjorde bl.a fall-luckan den var jätte läskig. Man skulle klättra upp på 15 meters höjd och där uppe stod en kille. Efter skulle man stå på en lucka som skulle släppas på 3 så gungade man i luften. Fast jag frågade honom om jag kunde få säga till när den skulle släppas och det fick jag. När man väl gungade i luften var det bara roligt men jag blundade först, jag vågade inte titta för det var så högt. Vi gjorde också massa andra aktiviteter som gps- skattjakt, teambuildning o några andra. Sista dagen gick vi runt i Visby det var jätte fint där! Det är en av orsakerna att jag inte hunnit skriva för jag var i Gotland och när jag kom hem så åkte jag dagen efter till Fagersjö och sov hoss min kompis Sandra till i söndags. Och när jag väl var hemma så pluggade jag. Nu är det inte långt kvar till sommarlov, 30 dagar men bara 18 skoldagar !!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0