2 okt - 08

Heej, hur är det med er? Med mig är det bra, stressigt o jobbigt med allt plugg hela tiden! Jag kom hem från plugget för typ 1½ timme sen. Idag i skolan på matten hade vi testförhör. Det var ett gammalt nationella prov som min mattelärare gav oss. Jag fick 13/20, det var bra faktiskt. :) Min lärare tyckte iallafall att det var jättebra för dom flesta fick under. ;D Tänkte göra min So läxa nu så att den blir klar. Religion är det vi håller på med just nu i SO, så tråkigt!. Så jag ska sammanfatta dom tre största religionernas heliga platser o bakgrundshistoria. Men aja nu ska jag dra o äta mellanmål, sen ska jag plugga som sagt o efter ska jag ut ett tag!

Ikväll är det idol, rösta på Jesper!!

Kommentarer
Postat av: Nilufer

viist e d föööör mkt plugg asso !!

2008-10-02 @ 17:47:45
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>
Postat av: Kristina

Till Jessica

Du var väl intresserad av att jobba med journalistik i framtiden?

Välj isf en utbildning som riktar in sig på det. Istället för bara vanlig samhälle.

Jag kollade på kul på Nacka gymnasium (eftersom jag gick där) och de har Samhälle med inriktning Media och Journalistik.

Det måste ju finnas fler skolor som också har det.

Kolla in infon:
http://www.nackagymnasium.nacka.se/dokument/program08/SP-media.pdf

Det kommer göras studiebesök på tidning, radio och tv. Låter hur kul som helst.

2008-10-02 @ 21:35:21
Postat av: Alina

Kikar in:) Godnatt!

2008-10-02 @ 21:37:23
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>
Postat av: Åsa

Såg du dagens idol??

Vad tyckte du om Jesper?? Ryckte han upp sig??

Det tyckte iallafall jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0