22 okt - 08

Heejheej, sjöng precis singstar med mamma. Kul var det! :D Vi sjöng schlager låtar. Iallafall idag har det inte hänt så mkt. Vart i skolan, där hände det inte så mycket som vanligt! Efter skolan gick jag o mötte syrran som praktiserar på min skola på lågstadiet. Då träffa jag snälla John o pratade lite med honom, saknar honom mkt. Han borde komma tillbaka till högstadiet som förut när han jobbade i cafeterian! :D Syrran tycker också om honom, hon praktiserar just nu på fritidset där han jobbar. Senare efter att jag kommit hem gick jag och syrran till Expert o hämtade kort. Har oxå fått biljetter till mig o syrran som ska gå o se på E.M.D 2;a november i södertälje. Bästa platserna oxå 5;e raden från scenen. Tack så mycket Kristina som beställde biljetterna åt oss! Aja nu ska jag kolla på Roomservice. *Kram*

Kommentarer
Postat av: Nilufer

hahahahahah john :D

2008-10-28 @ 15:44:06
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0