1 sep - 08

Heejheej! Har inte bloggat på ett tag nu. Men som sagt i fredags var jag gruppledare för 20 elever i skolan. Ganska tråkigt men rätt okej ändå. Efter skolan gick jag o handlade kläder med syrran. Sedan skjutsade pappa mig o syrran hem till storebrorsan. Det hände inte så mkt mer i fredags förut att till kvällsmat åt vi på Subway. En jättegod tonfisk macka som finns i Haninge, gottgott. I lördags gick jag, storebrorsan Shahno, syrran Jenni & Kristina ut o spelade badminton. Det var så kul, gud vad vi skrattade hela tiden! :) När vi kom hem kolla jag, Jenni & Kristina på några avsnitt av One Tree Hill. Sen på kvällen spelade vi alla 4 ett spel som heter rita & gissa eller nåt sånt. Jag och brorsan var på ett lag och Jenni & Kristina var på ett lag. Jag o brorsan vann. :) I lördags fyllde pappa år. Så när mamma o pappa kom o hämtade mig & syrran igår hos brorsan så åt vi tårta o fika. Idag har jag bara varit i skolan. Efter det kom jag hem o sov ett tag för jag hade migrän! "/ Men nu är det bättre, sitter just nu o väntar på att klockan ska bli tio i 10 för då börjar Paradise Hotel. Ajaa nu ska jag gå o se på tv med syrran Jenni, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0