13 sep - 08

Tjaabaa! Just nu gör jag inget speciellt. Sitter o snakkar med syrran & så lyssnar vi på musik. Vi ska strax äta o sen kolla på Musikmaskinen. Iallafall jag ska äta kyckling o ris. Gottgott, typ. Jag gillar inte ris så värst mkt, men det går o äta som allt annat. ;D Vi har också gäster här i huset just nu, pappas kompisar. Juste jag har gjort en henna tatuering på armen. Det står "Jessi" och sen under står det "930621". Det blev nice, syrran gjorde likadant fast i sitt namn o sitt födelsenr. Jag lägger in en bild lite senare på hur det ser ut. Men nu ska jag gå o äta, skriver kanske senare ikväll! Ha d bra, Cya!



Kommentarer
Postat av: Nilufer

oooj va roligt !

d är säkert jätte fin med tatueringarna !

2008-09-14 @ 09:19:03
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0