15 sep - 08

Heeejheej! Kom precis från köket, var o käkade pizza (Calzone). Det var gott! Idag har jag varit i skolan. Efter kom jag hem o kolla på film - Pirates of Caribbean. Efter det gick jag till centrum med mamma sen mötte vi syrran i centrum, hon kom från skolan. Senare på kvällen åkte jag, syrran, pappa o fasters man till Heron City. Jag o syrran handlade mjukisbyxor på Team Sportia. Jag handla gråa o syrran handla svarta. Sedan gick vi till Media market. Vi handla en present till mamma som fyller år idag. <3 Hon önska sig en vattenkokare, så pappa handla en till henne. På Media market träffade jag också min gympalärare Linda. Men aja nu ska jag se på nån Beck - film med syrran. Cya!

Kommentarer
Postat av: Nilufer

haha tr'ffade duu limnda blodinga bindaa hheeh !! <3

2008-09-16 @ 07:01:04
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>
Postat av: Jessica

Svar; haha jupp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0