19 sep - 08

Hejheej, orkar inte berätta så mkt om min dag. Men jag var först i skolan o sen ute. I skolan hade jag so prov (första världskriget), jag är säker på att jag får VG! Efter det hade vi terränglöpning på Sätra badet. Jag är så stolt över mig själv, azzå jag förstörde benen dom gjorde skit ont men jag sprang hela tiden med en liten paus då jag istället gick jätte snabbt! Men vad ska man göra om jag inte skulle ha sprungit kan jag inte få MVG i gympan. Iallafall imorgon då ska jag o syrran handla en ny kanin! Min förra kanin Sötnos dog förra året o syrrans kanin Nikita dog i våras. Men den här gången bestämde vi att dela på en kanin istället för att ha en varsin. Kaninen ska typ heta Rex eller Chelsea. Jag vill att den ska heta Chelsea o syrran vill att den ska heta Rex, hon gillar namnet. Ni som kollar på Våra bästa åren kanske känner igen namnet "Rex". Jag lägger in bilder på kaninen imorgon. Hare bra, Cya!


Kommentarer
Postat av: Nilufer

åååh va roliiiigt !!!

låt den heta både och.

rex chelsea elle chelsea rex hihi !! <33

2008-09-20 @ 10:26:09
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0