9 sep - 08

Heeejheej! Just nu är jag hemma, har håltimme i ungefär 1½ timme. Så jag passar på att slänga in ett inlägg. Jag hinner inte skriva så mycket längre o jag har inte någon lust heller. Iallafall efter håltimmen som jag har nu så har jag NO lab o sen håltimme igen och efter det gymnasie matte. NV matte kurs B & C. Igår hände inte så mkt, jag var i skolan. På gympan sprang vi 3 varv runt Vårbergs IP, vilket är 3 km. Skiit stolt över mig själv för jag sprang hela tiden typ. Efter skolan så var jag hemma. Jag & syrran bakade. Jag baka äppelpaj o hon baka kärleksmums, äppelpajen blev jättegod har inte hunnit smaka kärleksmumsen än! Senare på kvällen gick jag & syrran o hämta paket från posten. När vi kom hem kollade vi på Kristallen, fett dåligt att Roomservice inte vann någon pokal. Jag älskar deras pogram!! Igår fick jag också reda på att min brorsas tjej Kristinas kanin Rambo hade dött. :( Det kommer kännas tomt när jag kommer va hos dom. :/ När jag fick höra det tänkte jag på när min kanin dog förra året, man var jätte ledsen. Men nu ska jag se på Våra bästa åren, ser inte på det lika ofta längre eftersom att jag går i skolan. Så jag passar på när jag har chansen haha. Ajaa hare bra!



Kommentarer
Postat av: Kristina

Nej, jag har inte läst den.

Har du inte fått tag i boken, så kan du låna den av mig.

2008-09-10 @ 21:18:37
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0