17 juli - 08

Heejsan ! Har inte kunnat blogga på några dagar. Måndag - onsdag var jag i Torshälla (ligger utanför Eskilstuna). Orkar inte berätta allt jag gjorde där men det var nice där iallafall. Vi var o plocka bär, gottgott! :) Blåbär, hallon o smultron, det fanns mer hallon än blåbär det här året. När jag kom hem igår, åkte jag o syrran efter ett tag o mötte vår brorsa Patrik i slussen. Vi skulle åka till grönan. Jag åkte ganska många karuseller på grönan åkte tex. katapulten den var läskigare än vad jag trodde, men den var iallafall rolig! När vi kom hem var min andra storebror Shahno hos oss. Vi alla 4 syskon spelade tv- spel, ett mario bilspel, jag förlorade. ;P Idag åkte storebrorsan Patrik tillbax till Australien för att plugga. Han kommer nästa sommar igen o då kommer han stanna lite längre. :) Kommer sakna dig skit mkt storebror!! <3 Efter jag var på flygplatsen o lämnat honom åkte jag o familjen hem igen. Jag var hemma en stund sen gick jag o syrran ut med Nilufer. Vi handlade lite o efter gick vi hem till Nullu o sen ut igen. Ajja imorn ska kanske Nullu sova hos oss.. Det kommer bli roligt. Lägger in lite bilder från Torshälla. / Jessiica '

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0