22 juni - 08

Heejsan!
Jag kom hem för en stund sen, jag var ute med syrran och Nilufer. Idag har jag varit ute typ hela dagen. Kl. 1 gick jag och syrran Jenni till Cubus och H&M, hon skulle handla födelsedagspresent till mej. Fick en jätte fin tröja. Efter det gick vi till Kvantum sedan mötte vi upp Nilufer och gick hem till mig. Vi kollade på film åt ostbågar + godis och drack cola haha. Vi kollade på filmen "Honey". Den är jätte bra, lilla pojken i filmen är så gullig! En film jag rekomenderar. Efter det gick vi hem till Nilufer. Där satt vi lite vid datan efter så gick vi ut och satt o snakkade. Jag och Nilufer tjafsa typ också om vilka som kommer vinna semifinalen på ons. Tyskland eller Turkiet. Jag vet att Tyskland kommer vinna. Seriöst asså Turkiet kan inte vinna över dom! Fast Nilufer tror Turkiet vinner. Fast hon tvekade, hon tror Tyskland vinner. Efter ett tag började det regna så vi gick hemåt. Ikväll är det match Italien Vs. Spanien. Hoppas Italien vinner!

Imorgon kommer min storebror som pluggar i Australien hem !!!!!!
/ Jessiiica'


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

2008-06-22 @ 19:16:12
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>
Postat av: nulleew

TURKIEEEEEEEEEEEEEEEEEET KOMMER VINNA FATTTA !!! BACK TYSKLAAAAND HEHEHEHEHAHHHEH :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0