31 maj - 08

Igår hände det inte så mycket. Jag var i skolan, hade so- prov det gick jätte bra. Jag tror att jag kommer att få minst VG! När jag slutat för dagen var jag tvungen att gå till syslöjden för att lämna in mitt broderi och sätta en ram så att jag skulle kunna få ett VG i syslöjd. Hade helt glömt bort mitt broderi, kom på att jag inte var klar med den när jag hade slöjd i torsdags men som tur var den nästan helt klar. Så nu har jag i allafall ett VG i slöjd. Niiice! Senare på kvällen kollade jag på talang 2008. Hejade på Sebastian Krantz, magikern Seth Engström och Rmk med Co. Ingen av dom vann hon som vann heter Zara. När det slutat var typ klockan halv 10, då gick jag och min syrra en promenad efter spelade vi kort ute på gården. Det var kul förutom att jag blev utstirrad av några grannar som bor huset framför. Sedan hände det inte så mycket hahha, vi var ute typ till 11 - 12. Idag kom min storebror hem till oss. Sedan gick jag till centrum skulle lämna in en film på expert och sedan jag handla ett nytt diadem och lite annat. När jag kom hem var jag ute hela dan. Kom precis hem. Snart börjar sommarkrysset. Ikväll är det Eric Gadd, Kleerup feat. Titiyo, Ron Sexsmith, Attack, Kick  som kommer dit. Vet inte vem nån av dom faktiskt är hahha. Efter det ska jag nog ut på promenad. Det är så skönt att gå runt i det här fiina vädret. Snart börjar EM, premiär 7 juni lääängtar. Jag hejar på Sverige såklart och Tyskland. / Jessiica'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0