3 okt - 08

Hejhej, kom typ precis hem från skolan. Just nu sitter jag o kollar runt på lite gymnasium. Det är ju dags snart att välja. Jag vill bli en journalist, som interjuvar kändisar i tex. kändis/ - tjejtidningar. Mitt mål är att få interjuva Ola & Danny. ;D Nog med det idag har varit en ganska jobbig dag, har inte haft så långa raster typ bara 10 min. O det är så himla skönt med helg nu, har inget plugg alls! ;D Den här veckan har varit så stressig, har haft plugg typ helahela tiden! Igår åkte inte Jesper ut från Idol, yess. Aja nu ska jag gå o äta nån macka sen pyssla. Får se vad det blir för nåt, kanske ska göra smycken eller nåt. ;D Cya!

 - Ola Svensson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0