Ensam mamma söker.

Heejheej! Just nu kollar jag på Ensam mamma söker, fast det är reklam nu. Idag har jag inte gjort så mkt, tagit det lugnt för imorn börjar allt plugg igen. Storebrorsan var här idag oxå. :) Iallafall igår när gästerna var här, var kul. Jag, Sandra, Angelica & Josefin sjöng singstar. När jag, Sandra & Jenni syster åt middag fick vi värsta skrattattacken pga en sak. Sandra gick hem vid sju tiden för hon skulle upp tidigt idag. Så jag, Angelica & Josefin sjöng singstar lite mera. Senare kollade vi på Dansbandskampen. Scotts var bra. Det var jättekul igår, det har jag alltid när jag är med Sandra.. :) men nu ska jag kolla vidare på Ensam mamma söker. Skriver när jag hinner, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0