9 okt - 08

Heejheej, kom hem för ungefär 1h sen. Slutade kvart över två idag. :) Just nu sitter jag o lyssnar på lite Ola & E.M.D låtar. I skolan idag har det inte hänt något speciellt precis. Lite senare ska jag iallafall ut o sen ikväll ska jag packa, åker till Sandra imorn. :) Iallafall nog om det, igår fick jag reda på att min brorsa o hans tjej ska få barn! Faster Jessica hahah, man känner sig lite gammal faktiskt ;p Men det ska bli kul! Nu ska jag pyssla lite & så ska jag ge min kära kanin Rexi som springer runt här i rummet lite godis, she loves it! Eller iofs hon älskar all mat, haha. Menmen Ha d bra! *Kram*

Btw jag kommer nog inte blogga på ett tag nu om jag inte skriver ikväll för jag o syrran åker till vår kompis Sandra o sover över där till på söndag. På söndag ska vi även gå o kolla på High School Musical - Ice Tour i Globen. Ska bli kul!




Kommentarer
Postat av: Nilufer

åååh grattis m, guucimuusi

barn på väääg

2008-10-09 @ 17:21:05
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0