18 sep - 08

Hejheeej! Vet inte vad jag ska skriva just nu menmen. Jag kan berätta att idag i skolan så hade jag skolfotografering. Jag fick sitta för första gången på jag vet inte hur länge typ. 0;an är det ända året jag har fått suttit jag har alltid stått upp o nu fick jag sitta, haha. Sen fick tog vi också ensamma kort. Jag fick se mitt o inte för att skryta haha men den blev jättebra! Aja jag tänkte skriva några pogram som har premiär snart på tv. Som jag o syrran kollar på. Eller ah jag kollar iofs bara på Room Service, Andra Avenyn men syrran kollar typ på alla dom. För er som gillar Prison Break jag har sett dom nya avsnitten dom är superbra! Men aja nu nu ska jag i väg o dricka te. Cya!

21 sept - Andra Avenyn kl.20.00
30 sept - Desperate Housewives kl.21.00
1 okt - Roomservice (i love it!) kl.20.00
- Greys Anathomy kl.21.00
20 okt - Prison Break


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0