21 sep - 08

Heejheej, nu gick Nilufer hem för en stund sen. Hon var här idag, det var kul! Snart börjar One tree hill o efter det ska jag plugga har no- prov på tisdag. Fysik, usch vad jag hatar det eller jag hatar no överhuvudtaget! O vi byter lärare hela tiden så det blir bara svårare o svårare att lära sig. Min klass ska få en ny lärare igen på måndag för läraren som jag har nu ska operera foten. Det ordnar sig säkert med provet!! ;) Nu ska jag leka lite med min lilla Rexi en stund, hon är såå sööööt! Det är ju en unge så den är så lekfull. Kl. 6 börjar One Tree Hill så då ska jag se på det också. Hare bra!



Kommentarer
Postat av: Nilufer

nemäään shuuuu !!

2008-09-21 @ 18:09:57
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0