28 sep - 08

Heejheej! Idag kom Sandra hem till mig. Vi var hos mig en stund o spela spel. Vid 1 tiden gick vi till Heron City, åt på McDonalds. Sedan uppträdde några artister, dom första kmr jag inte ihåg vad dom första som sjöng heter, sen uppträdde iallafall The Poodles och sen Amy Diamond. Tog autografer. Dom var schyssta, men inget jämfört med underbara E.M.D hahaahha. ;D Men aja imorn är det skola har sovmorgon för första gången, till 8.50. Fett nice ju. Äre nån av läsarna som kollar på idol 2008? Jag har fått en favorit Jesper Blomberg. Alla tycker han liknar Ola men jag tycker han liknar Danny lite. (Fast inte på den här bilden nedan, men på tv;n gör han det, haha.) Nu ska jag snart se på Ensam mamma söker & Hål i väggen. Syrran är med i Hål i väggen idag kl.20.00 på kanal 6, titta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0