E.M.D ♥

Kom nyss hem jag var o såg på E.M.D i Heron City. Det var så himla kuul! Jag och syrran stod i kö i typ mer än 1 timme. Jag handla deras nya singel o syrran handla skivan. Det är ju onödigt o handla samma. När vi kom fram så satt först Erik. Erik ba till mig; "Hej, vad heter en så söt flicka som du?" haha. På skivan skrev han till söta Jessica från din Erik. Så han är min alla Erik fans hahah. ;D Sen så satt Mattias, han ba heej Jessica, hur mår du? Han pratade jätte mkt. Sist satt Danny han pratade jag också med. Alla tre var så himla trevliga o jag tog kort med dom. För er som har mig på facebook kan se bilderna för jag orkar / vill inte lägga in bilderna här. Jag lägger in dom på facebook imorn eller senare idag.. Ska försöka åka o se på E.M.D snart igen! ;D



Kommentarer
Postat av: Malin

Erik e MIN.

2010-09-28 @ 21:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0