-

Heeejheeej, sitter här o på musik hah. Hann inte blogga igår men jag var hemma o tog det lungt till 5 tiden. Jag kollade på The Voice 08' konserten på The Voice TV. För er som har den kanalen o missade den igår så visas den igen idag kl. 16.00. Iallafall vid 5 tiden mötte jag Rejwan efter att han jobbat. Jag skulle lämna tillbaka hans Chelsea tröja. :( Jag gillar hans tröja hah, får väl låna den igen. Jag var med honom typ en stund, kommer inte typ träffa honom på ett tag nu.. "/ Men aja efter det gick jag o mötte upp Tansu & Nilufer. Vi gick runt o ett tag. Sedan ringde vi Pamela som oxå kom ut med oss. Sen gick vi alla upp mot höjden o satt där o bara snackade till kl. 11 på kvällen. Det var nice. Idag ska min morbror komma hit o äta lunch. Sen ska jag till Gina Tricot o handla en tunika som jag ska ha imorn, första skoldagen. :/ Efter det ska jag ut med Nilufer.

Nu har vi bestämt oss.. Nångång under dagen på torsdag så kommer vi att byta vårat bloggnamn till jessijennii.blogg.se!!

Kommentarer
Postat av: Nilufer

niiice nicee <333

2008-08-24 @ 12:15:24
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>
Postat av: Cassandra

Tackar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0