6 juli - 08

Heejsan! Idag har jag namnsdag (Jessica). Iallaf idag har jag varit hemma hos min storebrorsa Shahno o hans tjej Kristina. Det var kul hos dom!! Jag var där till typ 7 sedan åkte jag, syrran o brorsan Patrik hem igen.. Påvägen hem var det några ungdomar som hade sparkat en tjejs lillebror så tjejen ringde polisen. Dom skrek på varandra hela tiden när vi väntade på bussen. Skit jobbigt, på bussen skrek dom också hela tiden. Bussen blev sedan stoppad av polisen o polisen tog pojkarna. Ska se på film nu med syrran! Hare bra! / Jessiica'

Kommentarer
Postat av: Kristina

Oj, vilken resa.

Tur att polisen kom.

2008-07-08 @ 10:46:12
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0