1 maj - 08

Idag har jag varit i Skärholmens centrum. Jag skulle handla ett nytt batteri och film till min kamera för att jag åker på klassresa till Gotland på måndag, så jag tänkte ta några kort där borta. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Igår var jag också i centrum då handlade jag en jätte fin svart/guld/vit randig bikini på H&M. Jag handlade också några presenter till min syster Jenni som fyller år på söndag 4 maj. Kan dock inte säga vad jag handla för det också är hennes blogg. Senare på kvällen gick jag, min syrra och en kompis Nilufer till Sätra badet för att gå på majbrasa. Det var väl ganska kul, Hoppas ni alla hade en trevlig valborg!
 / Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0