<3

Heej, är hemma just nu, jag har håltimme i 2 timmar. Så jag passar på att slänga in ett inlägg eftersom att jag inte hunnit skriva på ett tag. Jag kan berätta lite vad jag gjort under dom dagarna.

Fre- Sön; Jag och syrran åkte till vår kompis Sandra. Vi sov över tills på söndag. På fredag gjorde vi inte så mycket, för vi kom till henne vid 6 tiden. Vi kollade iallafall på Idol. Det var fett dåligt att Jesper åkte ut! Men Robin. B som jag oxå hejar på är iallafall kvar. :) På lördagen åkte vi till Farsta centrum. Åt lunch på McDonalds o så kollade vi runt. I en av affärerna vi gick in i var Farstas djuraffär! Den är skit stor affär mot Skärholmens som inte typ har något för kaniner. Men jag och syrran handlade jätte mkt saker till vår kanin för mer än 200 kr. Vi handlade godis, mat, en tunnel o lite mer. Tunneln handlade vi för att Rexi älskar verkligen att springa runt i hela huset. Så det skulle nog vara kul för henne, hon gillar den! Vi gjorde massa annat på lördagen också. Vi var ute med Sandras kanin Datanjang. På kvällen kollade vi på Stjärnor på is, Josefine Craaford åkte ut. Iallafall på söndagen åkte vi till globen för att se på High School Musical -Ice Tour. Den var bra! Guuud vad dom var duktiga, ingen ramlade förutom Chad som gjorde det en gång. Fast det syndes inte precis men man såg att han tappa balansen. Dom gjorde värsta piruetterna i luften o allt, duktigast var Troy. Jag, syrran Jenni & Sandra satt på 3;e raden så vi såg jätte bra. Ni ska bara veta hur dyra deras popcorn där va, en liten strut popcorn för 90 kr?! Efter vi hade vart på Globen åkte vi hem till Sandra igen. Sedan hämta mamma o pappa oss med bilen.

Mån; Igår var jag i skolan som vanligt, efter det plugga jag lite. Senare så var jag o handla med mamma i centrum. :) På kvällen virkade jag lite på mina tofflor som jag håller på att göra. Ska ge dom till min moster.
 
Klart, orkar inte skriva allt i detalj men det här var lite av allt som jag gjort under dagarna!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-05-08 @ 12:24:29
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0