28 aug - 08

Heejheej! Idag har jag bara varit i skolan, efter det gick jag med syrran till Q8 o hämta ett paket från Ellos. Jag, mamma och syrran hade beställt massa kläder. Igår hämtade jag o mamma ett annat paket från Ellos & H&M också med kläder. Lägger in bilder på några utav kläderna som vi hämtade idag, dom andra lägger jag in nån annan gång. (Den gråa vitrandiga koftan är syrrans & den andra randiga är min). Annars har det inte hänt så mycket idag, förutom att jag varit ute o så. Imorn är det kamratdag i skolan o jag ska vara gruppledare för typ 20 elever eller nåt sånt. Efter skolan imorgon åker jag hem till storebrorsan & hans tjej, ska vara där över helgen. :) Aja hare bra!

    

Kommentarer
Postat av: Nilufer

heheh ska du också vara gruppledare !!

undrar hur d ska gå !!

öyycka till snacka höögt så barnen höööööör dej

2008-08-29 @ 06:48:10
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>
Postat av: Kristina

Har kollat på OTH nu, oj vad spännande.

Undrar vem Lucas ringer och stackars Dan.

Längtar till nästa avsnitt.

2008-09-01 @ 16:30:38
Postat av: Jessica

Ah, det är synd om honom. Jag tror Lucas ringer till Peyton, fast man vet aldrig det är ju Lucas haha! :D Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0