14- 16 juni - 08

Heejsan!
I lördags kollade jag på Sverige Vs. Spanien matchen. Sverige förlorade med 1-2. Jag tycker ändå Sverige spelade jättebra. Fast dom förlorade för dom mötte ju ett jättebra lag, Spanien! Efter matchen åkte jag till brorsan som bor i haninge. Sen igår åkte jag, syrran och brorsans tjej Kristina till Gröna Lund för att titta på några artister som skulle uppträda. EMD, Måns Zelmerlöw, Pernilla Wahlgren, Caracola, Arvingarna, Molly Sanden och Amy Diamond var där och uppträdde. Det var jättekul! En kille som stod brevid oss, sjöng och dansade till alla sångerna. Han var rolig haha. Prinsessan Madelene var också där som specialgäst. Efter alla artister uppträtt klart så såg jag Pernilla Wahlgrens kille Joakim och deras som Theodor. I allafall när vi kom hem spelade vi monopol och tittade vi på Portugal Vs. Schweiz. Schweiz vann med 2-0. Samtidigt spelade Turkiet - Tjeckien. Turkiet vann med 3-2.  Och idag åkte jag hem igen från haninge vid 4 tiden. Innan vi åkte hem forsatte vi att spela monopol, jag vann ! och vi tittade på One tree hill (nya avsnitt). Nu ska jag i allafall titta på Tyskland Vs. Österrike. Tyskland vinner nog! På tv4 sport spelar Polen - Kroatien också. Annars visas den kl.00.05 på tv4. Jag lägger in några bilder från grönan igår.
 Om ni ser så tittar Danny in i kamernan på den sista bilden. Imorgon tar vi Ryssland! Sverige äger ;D Hare bra! / Jessiiica'

      

Kommentarer
Postat av: Anonym

l-ska EMD

2008-07-08 @ 10:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0