9 Juni - 08

Heeejsan!
Just nu sitter jag och tittar på Frankrike och Rumänien matchen. Jag är en EM - tönt haha. Jag har tittat på alla matcherna. Iallafall jag har inte hunnit skriva på ett tag nu. Igår kom jag hem efter att jag vart hos min bror i haninge tors - sön. Det var jättekul hos honom. Jag, syrran och brorsans tjej Kristina bakade, spelade monopol och kollade på många avsnitt av One Tree Hill säsong 5. Jag vann 2 ggr på monopol när vi spela. När jag kom hem igår var jag ute med Nilufer och senare kom Emelie hem till oss och klippte mitt och syrrans hår. Det blev fint. Nu har EM också börjat! I LOVE IT! I lördags spelade först Tjeckien Vs. Schwiez och Portugal Vs. Turkiet. Tjeckien vann med 1-0 och Portugal vann med 2-0. Och igår spelade Kroatien Vs. Österrike. Kroatien vann med 1-0. Senare på kvällen kl. 9 spelade mitt älskade lag som jag hejar på efter Sverige - TYSKLAND! Tyskland mötte Polen och Tyskland vann med 2-0. Podolski gjorde båda målen. Dom är bäst, jag hoppas att dom tar hem hela EM. Det var så kul för mina grannar som bor huset framför mig hejade på Polen och när dom förlora blev dom helt arga. En av dom slog typ huvudet i väggen. Och dom hade en jättestor Polen flagga på sin balkong och innan matchen och efter skrek dom typ apooolen! hahah ett "a" innan Polen. Dom är så roliga! Ikväll klockan 20.45 är det en till EM- match. Italien Vs. Holland, jag tror Italien vinner! Synd bara att Totti är skadad så han är inte med under hela EM. Det är nu inte så långt kvar till skolavslutning, 3 dagar. Juste, idag har jag varit i skolan, efter lunchen spelade 9:orna brännboll och fotboll mot lärarna. Efter matcherna slutade vi. Då gick jag till centrum och mötte syrran Jenni så gick vi och handla nya kläder. Ett par jeansshorts och ett par vanliga. Efter har jag bara varit ute ända tills matchen började. Men nu ska jag fortsätta att titta på Frankrike och Rumänien matchen. Hoppas Frankrike vinner!! : ) Förresten vad tycker ni om den nya designen jag gjort på bloggen? Ciiiiao! Jessiiiica'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0