26 okt - 08

Heej, hur är det med er? Sandra gick precis hem. Så jag tänkte slänga in ett inlägg o berätta lite från fredag till idag, för jag hinner nog inte skriva senare. Först måste jag bara berätta en sak. Min lärare berätta i fredags att jag är den enda i min klass som har 0 minuters frånvaro, fett coolt ju! Men tillbaka till fredag, jag mötte syrran på fritids, sista dagen hon praktisera där så hon hade fått massa teckningar, blommor & choklad. Sen gick vi hem & då kom Sandra. Vi gick till centrum med John, han handlade kamera o massa. Sen skulle han till någon fritidsgård & vi 3 gick hem. Vi gick sedan upp till Kvantum & handla godis osv. Vid 8 kollade vi på idol, Robin. B var jätte bra den här veckan. På lördagen gick vi på bio, vi såg den nya High School Musical - Senior year filmen. Filmen jättejätte bra. Jag rekommenderar alla att se på den filmen. Efter det gick vi hem, o sen gick vi tillbaka till Kungens Kurva. Lite onödigt men vi hade handlat lite saker så vi skulle hem & lämna sakerna. Vi gick tillbaka till Kungens Kurva & gick till en djuraffär som finns där men den var stäng så vi 3 gick till Ikea istället. Efter det gick vi till Willys o mötte pappa där & handlade med honom. Senare på kvällen sjöng vi High School Musical- singstar, det var kul. Och så kollade vi först på Stjärnor på is & sen på Sing along. Erik Segerstedt från E.M.D var med :D Det var lite av det som hänt under fre- lörd. Idag fyller storebrorsan år. GRATTTTTIS! Jag, syster, mamma o pappa ska hem till honom lite senare idag. Men nu ska jag se på reprisen av idol o pyssla lite. Ses!

Längtar till nästa söndag - ska gå o se på E.M.D i södertälje då! :D


Kommentarer
Postat av: Nilufer

det va df mohammed sa d e bara en i 9an som har 0 min frånvaro =P hahahahahah

jag har tp 19,2 timmars men dom flesta e giltiga

2008-10-26 @ 20:58:46
URL: $ (CommentAuthorURL}"> a>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0